sleeping in my BEED!

Okej, jag är riktigt kass på att uppdatera här gör tillfället!
Nu har det gått en vecka och fyra dagar sedan jag och Malin kom hem från våran resa och det känns både roligt och trist. Jag saknar friheten att kunna vakna på morgonen och kunna göra vad som faller en in, kunna gå runt i shorts och kunna ha solglasögon! Men det är väl skönt att vara hemma och komma tillbaka lite till vardagen, man blir ju lite förslappad när man är ute och reser.
Förra veckan hände inte mycket. Jag träffade lite människor, jobbade torsdag fredag. I fredags och lördags campade jag hemma hos tessan och Kristoffer. Tessan tvingade oss spela monopol, vilket jag självklart förlorade. Men det blev ju tårta till, så jag klagar inte!
Igår var jag och tessan hemma hos farmor och fikade och tittade på lyckohjulet, mysigt!
Nu ska jag värma mjölk med honung för min hals börjar rosta. Skulle ju egentligen träffat jessica idag men halsen tillåter det icke. syyynd!
so long!

monopol och TÅRTA!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0