I wanna be a billionare.

Nu har det hänt en del sen sist. Jag känner mig riktigt upptagen hela tiden vilket är skönt.
I torsdags hängde jag och carro med rickard och tim till sticky för att kolla in bandet fourflamingos (låter som ett dansband!) som visade´sig vara ganska bra. I fredags åkte jag och carro hem till tessan för att ha myskväll och vi tittade på Bert, en riktig karl det där! I lördags åkte jag, carro och tessan hem till jenny och johan på middag och spel. Brainstorm är nog ingenting för mig och subbis! I söndags mötte jag och tilda tessan inne i stan. Några sconesköp senare åkte vi hem till tessan för att fika. Det slutade med att jag, tilda och tessan låg inne i deras säng och tittade på Tjenare kungen och åt chips.
 Idag har jag varit riktigt hurtig. Jag, tessan och några från hennes jobb har nämnligen sprungit Vårruset. Fem kilometer i slottsskogen, hurtigt! Nu ska jag bara sova och hoppas att jag kommer ur sängen imorgon!

So long, puss! 

Carro, tim och rickard

Carro hejade på under vårruset.
vi är så hurtiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0