flying without wings

Nu har det varit långhelg och jag har gjort absolut ingenting överanstängande! I onsdags efter jobbet åkte vi till landet för att hämta en bil. På torsdagkväll grillade vi några stycken, mysigt! i fredags jobbade jag och sedan film mys med carro. I lördags myskväll med min efterlängtade sängkamrat Sanna och idag aranäs open hela dagen, svin kallt. Men tilda och hennes lag vann ju b-finalen så det var spännande!
Nu lite mat och sen ska jag sätta mig med en kopp mjölk och honung och titta på en film. So long!


Fia med knuff

Jag har en väldigt söt vän!

Nostalgi-rökning av choklad cigaretter.

Aranäs open


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud jag ser kalasfet ut. på ena bilden. :D

2010-05-17 @ 21:44:15
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEJ! Ta bort bilden! Jag ser jätte äcklig ut..

Men mormor är söt

2010-05-18 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0