Tjollahopp!

Kara slakt och vanner!
Livet ar UNDERBART! Ligga pa en vit strand med gassande sol, me like! Nu ar vi i Thailand, pa on Ko samet dar vi mott upp med jenny och Johan. Dessa dagarna har varit nagonting som jag skulle kalla galet. Festat med thailandarna, spelat biljard och solat. En mycket bra start pa Thailand vistelsen ma jag saga!
Imorgon beger vi oss tillbaka till Bangkok dar vi ska saga hejda till Jenny och Johan och sedan ta natt taget ner mot Ko pah ngan och full moon party.

Idag ar himlen gra och den grater. Finns inte sa mycket att gora har pa on sa vi tog oss en liten svang in mot centrum for att se om dom hade nagra trevliga affarer. Vi hamnade pa ett stalle dar vi fick fotmassage, underbart. Sen blev det lunch vid hamnen och sedan hit igen. En skon dag for en med kraftbranna, suck! Fattar inte hur jag kan vara sa korkad och branna mig IGEN.


Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

hej empa, du skall inte bränna dig så i solen, men det är väl svårt att låta bli, det var väl trevligt att träffa gamla kompisar, kram från oss två

2010-03-26 @ 14:36:44
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/
Postat av: gerd o inge

hej empan, hörde igår att du förlorat dina glasögon, du får väl köpa ett par billiga där, så att du inte får ont ihuvudet, hoppas att det ordnar sig för dig, kram från oss.

2010-03-29 @ 10:35:29
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0