på zoo

Efter jobbet idag hade mitt lilla arbetslag bestämt oss för att gå ut och käka tillsammans eftersom jag åker nästa vecka. Det var riktigt roligt och mysigt! Kommer faktiskt sakna mitt jobb. Dom hade med sig en liten avskeds present. Jag blev väääldigt glad, det var en Mora Träsk skiva (Millrud, erkänn att du är lite avis!). Den som vi alltid lyssnar på på jobbet! Inte ens på min semester ska jag slippa dom! Så nu har jag äntligen min egna Mora Träsk skiva, I'm so happy!
Malin, detta är vad vi ska lyssna på på stranden! UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: malin

Hahaha gött alltså. viklen tur att jag gillar dem då, det svänger ju hahah

2010-01-21 @ 11:42:30
Postat av: Millan

hahahaha åhhh ja e sååå avis!!!

2010-01-23 @ 13:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0