Hello india

Vi lever! Flygresan hit gick bra, aven om det var lite segt med att vanta i finland i nagra timmar. Val framme forokte vi hitta en taxi som kunde ta oss till varat hotell, vilket verkligen inte var latt! Vi hittade iallafall en liten tuktuk med en farbror utan tander som sa att han kunde kora oss. Jag ska vara riktigt arlig och saga att jag faktiskt var livradd och trodde att jag ett tag skulle do! Men vi kom fram hela och lyckliga att fa sta pa egna ben! Men vi fick byta hotell en gang eftersom vi tydligen var lite tidiga. Men en uppgradering (inte att skryta om!).

Idag vaknade jag jatte tidigt av att jag var hungrig och allt jag kunde tanka pa var mat! Vi bestallde upp lite "butter toast" som visade sig vara torrt brod med acklig sylt. Idag bestamde vi oss ocksa for att ta tag i varan radsla for att ga ut och gick ner till hotellvarden. Han tog med oss till sitt kontor dar vi bestamde oss for att fa en privat rundtur i bil for att se ala sevardigheter i Dehli. Det ska faktiskt bli spannande! 

Men nu maste jag rusaa!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att ni är framme, saknar dig sååååå. Nu börjar Er resa ha kul och njut//alla hälsar, till dig en puss varje kväll från mig.

2010-01-30 @ 12:05:57
Postat av: mormor o morfar

hej empan,ha det så bra på er resa

2010-01-30 @ 13:48:35
Postat av: mormor o morfar

hej empan, ha det så bra på er resa

2010-01-30 @ 13:51:49
URL: http:// hookedonafeeling.blogg.se/
Postat av: sanna

lund - göteborg är långt

men indien - lund är grymt mycket längre

SAKNAR DIG!

2010-01-30 @ 15:04:11
Postat av: Sarah med familj

Hej hej, skönt att höra från er och att allt har gått bra även skräckfärden med tuktuk hahah! Ha en fantastisk resa och ha kul! Många kramar familjen stark

2010-01-31 @ 09:44:47
URL: http://sarahstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0