Galna tuktukforare!

Nu ar det varan tredje dag i Dehli och jag maste saga att jag faktiskt tycker att det blir battre och battre. Vi  stannade en natt till pa varat gamla hotell vilket vi lite angrar efter att nu ha kommit till det hotellet vi ska mota gruppen pa. Riktigt flashigt for att vara Indien! Pa vagen hit tankte vi att vi skulle promenera men blev lite halvt overfallna av en massa tuktuk forare som alla ville kora oss dit vi ville. Efter ett antal nej och ett antal tuktukforare senare orkade vi inte saga nej mer utan tog en tuktuk. Detta visade sig vara valdigt bra eftersom mannen pa hotellet hade beskrivit en vag at helt fel hall.

Som sagt ska vi traffa gruppen som vi ska aka den sakallade "bussresan" med. Ska bli riktigt skoj! Kanns aven riktigt skont da vi antagligen inte kommer vara dom anda vita langre! (efter erfarenheten fran rundturen igar ar det ett riktigt stort plus!!)

Nu har vi precis atit lunch, curryn har ar utsokt! Vi ska nog ta oss en liten tupplur innan vi moter gruppen, men vi far val se.

Ett stort plus for room service som ar helt underbart! Maten ar ett samtal bort!! LOVLEY!

So long alla underbara manniskor! Puss!

(Bilderna kommer nar vi ar tillbaka fran "bussresan")

Kommentarer
Postat av: Tessan

Se upp för de galna indierna o jag kan tänka mig att maten är fantastisk. Ha det super och va jätte rädda om er!! Saknar dig<3

2010-01-31 @ 11:06:04
Postat av: mormor o morfar

jag skulle vilja se er åka tuktuk, ha det så bra

2010-01-31 @ 11:17:40
URL: http://http;//hookedonafeeling.blogg.se
Postat av: sanna

åh, jag vill också vara i indien! passa dig för fallande kokosnötter!<3 PUSS!

2010-01-31 @ 11:40:17
Postat av: mamma och plutten!

just nu snöar det medans ni har det skönt i värmen, njut! puss och kram, sköt om er! <3

2010-01-31 @ 19:41:33
Postat av: din bästa jobbarkompis ;)

Jag är sjukt avis på dig just nu! Hade gärna sluppit Sverige ett tag. Njut lite för mig också. Ha de!

2010-01-31 @ 19:48:26
Postat av: camilla

jag är inte alls avundsjuk.. inte alls! snön här hemma är underbar och borde stanna för alltid..... HAHA! hälsa indien :D

2010-02-01 @ 13:36:52
URL: http://metrobloggen.se/camillahall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0