En tidig bildbomb!

Idag gick jag och Malin upp ganska tidigt for vi tankte vara i tid till den forbjudna staden. Men val dar hade tydligen hela kina tankt samma sak for det var sjukt mycket manniskor dar och alla knodde sig fram som om det handlade om deras liv! Men vi sag en hel del och det var valdigt fint men sjukt KALLT! Nu ar vi tillbaka pa hostlet och har legat pa rummet och last och nu laddat in bilder. Eftersom vi inte hade nagonting att gora sa blir det bildbomb idag istallet. Here you go;


Pandor pa Bejing zoo

Gora egen mat pa nyar

kycklingfotter, gott??

Den franska fyverkerimodellen!!


Temple of heaven

Kinesiska muren!!

Mamma, det var sjukt hogt och den var riktigt ranglig!

Den forbjudna staden


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka underbara bilder, jag hade aldring gått över den rangliga bron, modigt av dig.

2010-02-17 @ 10:35:28
Postat av: Millan

EMAPN! så åtroligt söta pandorna va! hehe me tanke på Zoo så har jag hittat På ZOO låten på spotify å mitt mission tills du kommer hem å kunna hela låten utantill!!! Då ska ja sjunga den för dig!



Puss på dig

2010-02-17 @ 15:17:38
Postat av: mormor o morfar

vilka underbara bilder du skickat, det är sådana platser som man har läst om och nu har ni sett alla de kända platserna,kram från oss

2010-02-17 @ 17:08:55
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0