Tomaten och kraftan!

Okej, jag ar rod som en krafta och det ar sa jadrans typiskt!

Nu har vi iallafall varit pa on Phu qhoc i tva dagar och det ar helt underbart! Det ar verkligen ett paradis och hotellet ligger mitt pa stranden, bokstavligen! Vit sand, blatt vatten och sol! We like it! Igar tog vi det bara lugnt och slappade, at glass och badade. Idag bestamde vi oss for att sola och bada pa morgonen och sedan hyra moppar pa vid lunch och ta oss in till centrum. Malin var livradd och aven om jag kor moppe hemma till jobbet ibland sa maste jag erkanna att jag var radd jag med. Det ar grusvag med stora stenar nastan hela vagen och det var en tjej igar som vurpat och skrapat upp benet. Usch! Men vi klarade oss riktigt bra, kom fram till centrum dar vi handlade chips, kakor, nudlar, handduk och tva ur snygga kepsar!

Nu har jag precis fatt massage pa stranden och malin har duschat. Nu ska vi bara slappa, kanske ta en glass pa grann hotellet!

Bilder kommer inom kort, ska bara orka ta med mig kameran till datorn!

So long, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Christina

Sitter här brevid din mamma på jobbet och är riktigt avundsjuk! Kan inte påstå att jag var det när ni frös rumpan av er i Kina men nu...

Ha det riktigt skönt och ta ett dopp för mej :-)

/Christina

2010-02-26 @ 11:12:18
Postat av: mormor o morfar

hej empan, tänk att ni har hittat paradiset, tavara på denna tiden, men sola inteför mycket, var rädda om er kram från oss två

2010-02-26 @ 21:02:38
URL: http://hookehonafeeling.blogg.se/
Postat av: Millan

Empan! Ditt kort har kommit fram, bokstavligt skrek när ja såg de i brevlådan, äkta glädje :P Saknar dig ju så...



Övar flitigt på Zoo låten... thihi

2010-02-27 @ 14:23:15
Postat av: mamma

Låter helt underbart vill oxå vara i paradiset. Behöver inte bada för mig men gärna en go drink i solstolen. Puss ha så jätte härligt.

2010-03-01 @ 12:49:03
Postat av: Tessan

Jag vill inte heller ha ett bad men jag gillar drinkar och jag vill gärna att du solar lite för mig!

2010-03-02 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0