temple of heaven

Idag tankte vi att vi skulle ga till "den forbjudna staden" men nar vi val kom fram var det sa sjukt mycket manniskor att vi gav upp utan att forsoka komma in. Sa vi tar det pa onsdag istallet.
Vi stod en stund och diskuterade vad vi skulle bege oss istallet och bestamde oss for "temple of heaven". Nar vi tagit en taxi och akt i vilket kandes som en evighet (en tjugo minuter for tjugosex kronor) kom vi fram och sag att aven har var det mycket manniskor. Vi sag en skylt dar det stod att det var kulturvecka i peking, sa det kommer ju antagligen vara mycket manniskor overallt hela veckan, suck! Men vi bestamde oss for att kopa biljetter och ga in anda. Det var jatte fint men mycket mindre an vad vi trodde sa vi var val dar i kanske en kvart och jag tappade bort Malin TVA ggr. Jag kan ju erkanna att jag var lite skraj. Efter en kvart bestamde vi oss for att ta en taxi tillbaka till hostlet vilket var riktigt skont! 
Lite senare bestamde vi oss for att ga med ett gang och ata pa. Vi kom till ett jatte mysigt stalle dit jag absolut vill aka igen, kommer dock inte ihag namnet pa stallet vilket ar synd. Men jatte god mat.
Nu ska jag och Malin snart ga upp och sova. Vi har bytt rum igen och sover nu i ett rum med atta andra sangar darav jag sover i mitten av ett gang rokande kineser, KUUL!! Hoppas dom ska sova snart med sa jag slipper ligga i ett rokmoln. Imorgon ska vi till muren sa vi ska sova tidigt. Vi ska traffas halv sju sa det blir att ga upp tidigt och pallra pa sig alla klader man har! Det kommer antagligen vara svinkallt!

Bilder kommer i slutet av kina vistelsen!

Ha det guttt! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0