Last hours in China

Nu sitter vi har i vardagsrummet, sista stunden i Kina. Det ar lite sorgligt. Jag kommer verkligen sakna billig shopping, skona manniskor och MATEN! Man har ju antligen borjat bli haj pa detta med pinnarna nu, sa ska man lamna.
Vi har precis bestallt in frukost, gott, sa detta lilla korta inlagget far halla er underhallna tills vi kommer till Vietnam.

So long, PUSS!


Och jag lovade ju dig plutt att jag skulle skriva ett inlagg om dig. Det blev ju inte sa men titta, du far ju nan rad iallafall! Saknar dig iallafall, puss!



Kinas basta bild!
Malin, jag, Jessica


Kommentarer
Postat av: plutten!

Haha tack va gulligt :D Jag saknar dig massor! <3

2010-02-21 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0