Hot in Vietnam!

Sitter pa ett skitet internet cafe som luktar kiss i Vietnam. Det ar sa satans varmt har och vi letar desperat efter varsin hatt. Men efter att ha klagat pa kyla i en och en halv vecka ska man inte klaga. Har ser ut som om vi vore i Indien, fast det ar inte lika skitigt och det ar mer turister. Det ar sa sjukt mycket mopeder har. Jag hade hort att det var manga men jag blev helt chockad! Jag har aldrig sett sa har manga mopeder i hela mitt liv!

Vi har iallafall bytt fran ett uber lyxigt hotell med pool och gym GRATIS (javligt dyrt!!!) till ett hotell utan luft! Innan vi gick ut forut satt vi bada med huvudena inne i kylskapet som star pa rummet for att kyla ner oss. Underbart!

Vi har strosat runt har i staden for att se om det fanns nagonting vettigt att gora. Det slutade med att vi satt pa ett cafe, drack kall ol och at mat! Vi har bokat en liten resa pa en resebyra (om man kan kalla det for det..?) till on Phu qhoc. Sa imorgon bitti beger vi oss av pa en tva dagars tripp igenom vietnam till mekong deltat och sedan vidare till Phu qhoc. Vi ska mestadels sitta i en buss sa jag hoppas verkligen att dom har aircondition, for annars kommer jag smalta bort!!

Maste aven tillagga att vi har gatt vilse. Sa nar vi ar klara har ska vi forsoka hitta tillbaka till hotellet igen. Good luck!

Vi far val se om det finns internet pa Phu qhoc, annars hors vi om nagra dagar!

So long, PUSS!

 


Kommentarer
Postat av: Plutten!

ÅHHH! vill också vara i värmen! :( här är det as kallt och sjukt mycket snö vill du byta? :D

2010-02-22 @ 20:59:55
Postat av: mamma

Skönt att ni har kommit fram. Tänk på oss i kylan njut av värmen KRAM

2010-02-23 @ 08:43:02
Postat av: mormor o morfar

hej, skönt att ni har kommit fram till nästa resmål, ta vara på värmen, här hemma har vi snö och kallt, var rädda om Er, kram från oss två

2010-02-23 @ 18:01:58
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0