Flashpacking

Nu var det ett tag sedan jag skrev, det beror pa att det ar rikigt dalig standard pa datorerna har och det gar inte att blogga. Men en liten kort sammanfattning av dom senaste dagarna.

Forsta dagen var vi pa en rundtur i Dehli dar vi trodde vi skulle aka till alla dom stallena jag och Malin hade varit pa sjalva men det gjorde vi inte vilket var riktigt kul. Vi akte till gamla delen av Dehli dar vi var pa en kryddmarknad och at nagon typisk indisk mat pa ett litet skabbigt stalle, som smakade utsokt. Dagen efter det akte vi till Agra dar vi fick se Taj mahal vid soluppgangen vilket ar helt fantastiskt! Vi var i Agra under tva dagar dar vi fick se en massa olika tempel och fort fran 1600-talet. Dom ar verkligen helt otroliga.

Idag ar vi i en ny stad som jag inte kommer ihag namnet pa. Solen branner pa riktigt ordentligt. Vi har atit lunch ute men det var nastan outharligt! Lite senare ska vi se en dock teater, far se hur det blir. Nu ar vi i en ny stad som jag inte riktigt kan namnet pa. Det ar sjukt varmt och hotellet har en pool vilket ar riktigt najs! Dom senaste dagarna har vi varit med en grupp med riktigt skona manniskor. Tva danskar och tva britter ar dom vi umgas med. Den ena britten sager att det inte ar backpacking jag och Malin gor utan Flashpacking eftersom vi bara bor pa (enligt indien) lyxhotell.

Vi har tagit en massa bilder men vi ska lagga in dom i slutet av Indien resan. Hall ut!!

Ha det gott, Puss!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

hej empan, vad mycket ni får se,hoppas ni mår bra,var rädda om Er

2010-02-03 @ 11:19:55
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej hej..åh jag är så avundsjuk på er att ni har fått se Tja Mahal ska ju vara helt fantastiskt har jag hört!! Här nere i skåneland har vi snöstorm! HÄRLIGT!! Hoppas ni har det toppen:) Kramar

2010-02-03 @ 18:43:09
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej. Låter underbart! Här på jobbet är allt som vanligt, nationella har sin teaterföreställning i em, mkt jobb men kul. Ha det gott o tänk på oss i snön!

2010-02-04 @ 07:58:06
Postat av: mamma

Åh jag hade gärna varit med i Taj Mahal o solnedgången istället sitter jag här i Götet med en massa snö. Tänker på Er många kramar

2010-02-04 @ 13:14:14
Postat av: Plutten!

JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET! <3

2010-02-05 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0