Snart ar jag hemma!

Tjolahopp sveariket!
Idag ar varan sista dag pa denna resan och forhoppningsvis kommer vi landa pa Landvetter imorgon klockan halv atta. Jag vill verkligen hem nu!
Igar var vi och shoppade loss pa MBK vilket var rooligt! idag ska vi ta en liten runda till pa Khao san road for att se om vi hittar nagonting trevligt.
Resan som allt har varit hur kul som helst! Det ar nog det basta jag gjort pa lange! Alla manniskor man traffat, alla platser man sett och all MAT man atit! Kommer sakna att bara glida runt. Men igar ringde min chef till mig och meddelade att jag har fatt jobb! WOHO! UNDERBART! Som jag har hallt tummarna for att jag far komma tillbaka! TACK! sa nu nar jag kommer hem kommer jag inte vara arbetslos och luspank (bara pa kvallarna med carro sa att hon inte kanner sig ensam, haha!).
Nu ska vi snart ga ivag sa jag avslutar med att saga, SES SNART SVERIGE!
PUSS!


jag, carro, malin och malin far vara sista bilden innan jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0