Of to anothor island!

Okej, nu var det valdigt langesedan det var uppdatering har. Vi begav oss fran Koh samet till Koh pahngan dar det var fullmoon! Det var riktigt GRYMT! Bilder fran vara bravader far ni se senare. Men det var sjukt kul och kladerna har fatt sina smallar. Neonfarg sager jag bara. Efter fullmoon bestamde vi oss for att aka till koh tao, och har har vi varit nu i fyra dagar. Slappa pa stranden var nagonting vi verkligen behovde! Ikvall/natt aker vi med nattbat + buss + bat igen till koh phi phi dar det vantas annu mera slappande.
Snart ska vi ga och ata ocgh sedan forsoka fordriva nagra timmar med tunga vaskor i en stad dar det inte finns sa mycket att gora. Kul. Men vi ska nog hitta pa nagonting.

Tre bilder fran koh samet. Ja, jag ar knallrod pa mittenbilden! Jag brande mig!!

So long, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Morsans kollega

Låter som om ni har det härligt! Hälsa Phi Phi från mej, jag var där förra året i två veckor och det var alldeles underbart!!

Fortsätt njut!

2010-04-09 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0