lite uppdatering

Hej allihopa!

Jag ber om ursakt for att jag ar sa himla seg pa att skriva men jag har inte riktigt haft tid eller ork. Men jag kan skriva en liten sammanfattning pa vistelsen i khao lak.

Forsta dagen checkade vi in pa hotellet, lyxigt! och for er som inte hort sa fick jag en brannskada pa benet pa Phi Phi Islands. Hoppade eldhopprep och fastnade, klantigt, JA! Sa nar vi kom hit sa sag det inte sa bra ut sa vi gick till en lakarmottagning. Dom sa att det inte sag sa bra ut och fick ta en spruta i benet som gjorde sa fruktansvart ont och sedan skrapade dom i det for att fa bort allt skit. Sen blev det bandage och antibiotika. Har varit dar varje dag och skrapat. Inte sa mysigt. Vi har varit pa stranden och bara tagit det lugnt och det har varit jatte skont.

Pa tisdag tar vi en jatte tidig bil till Puket for att ta flyget till Bangkok. Det ska bli lite laskigt eftersom det ar sa himla oroligt dar nu. Men det kommer bli bra.
Sen blir det shopping, thai-boxning och kanske tigertemplet, trevligt!

Mer uppdatering med bilder blir det nog snart, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Thomas Tell

Tjabba lika bra att ni kollar vidare i kau lac för risken att ni får ett flyg hem e liten vulkanen har inte slocknat så ta ett jobb på en plantage så ni överlever eller lata er på stranden å sola å ha det gött för här hemma e det som vanligt kallt å jävligt......

Jag e ganska avensjuk men har det bra ändå dricker öl med din far å e ganska go just nu....

2010-04-17 @ 21:53:27
Postat av: Din andra hälft!

Min lilla twin, va försiktig. Saknar dig och vill att du ska komma hem hel! Räknar timmarna tills du ska komma hem och är lite sugen på att öppna paketet:) pussar och kramar<3

2010-04-18 @ 02:53:18
Postat av: gerd o inge

hej empan, så synd att du har bränt dig på benet, var rädd om dig, kram från oss två

2010-04-18 @ 16:42:48
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0