..you will never know!..

Igår vaknade jag av att telefonen ringde. Millrud sjöng en fin liten trudelutt och sa att hon jag och angelica skulle ner till allum och äta tjockis frukost. Mysigt, men att äta frukost på max var inte det godaste. Dessutom sallad till frukost, nja, inte speciellt smakfullt. Men trevligt sällskap hade jag ju iallafall. Efter frukosten blev det hem för att ladda inför kvällen. Det blev bio, "The ugly truth". Riktigt rolig! Sen blev det spårvagnen till Chalmers för att gå på deras nollningsfinal-fest. Riktigt kul var det. Sjukt mycket människor, sumobrottning, hoppborg och nostalgi-dansgolv. Angelica lämnade oss tidigare för tobbe men jag och millrud fortsatte skaka rumpa. Senare på kvällen träffade jag en gammal klasskompis sen högstadiet. Millrud bestämde sig för att åka hem medans jag och min gamla klasskompis som går på chalmers gick vidare in på små korridorsfester. Riktigt kul var det! Idag var jag riktigt seg, det blev grillat till middag och nu popcorn och film. Vilken helg, det har hänt så mycket. Sjukt kul!!


Dance dance

Haha, din lilla hamburgare!

Gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0