Pour myself a cup of ambition

Idag har det varit en riktigt jävlig dag på jobbet. Kom hem, var hur trött och utsliten som helst. Men min lilla tessan var här hemma så det kändes bättre. Plus att min plutt bakat äpplepaj, mums! Jag och tessan sprang över till grannen och pallade lite plommon och senare blev det idol. Haha, det är sjukt kul med vissa som verkligen tror att dom kan. För er som såg; han som sjöng walking in memphis, riktigt bra!
Nu har jag och pappa suttit och tittat lite på Umbilical Brothers, haha dom är riktigt roliga! Men mitt huvud är inte riktigt bra än, så ska bara gå upp en sväng och sedan blir det sängen tidigt idag. Godnatt!


Cutie med en snygg ny frilla!

Varför inte te ett dopp i poolen?

Goooott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0