A dustland fairytale

Efter jobbet idag åkte jag hem för att lämna lite saker och sedan in till stan för att möta min söta Angelica. Eftersom vi var hungriga bestämde vi oss för bamboo. MUMS! Buffén är helt underbar, man äter tills magen nästan spricker! Men efterrätten fick vi ner den med! GOTT! Efter det blev det en liten promenad på stan och sedan tog jag spårvagnen till mölndal för att möta upp Kristoffer. Det blev en anfådd och pratig promenad upp för den långa backen till cafet. Där fikade vi medans vi väntade på tessan och matilda. En promenad genom kvarnbyn blev det eftersom det var kulturnatta. Musik, gatmålning och lampor, mysigt! Efter att Tilda och Tessan jobbar klart gick vi hem till tessan och kristoffer och gjorde drinkar och åt tårta. Sen åkte jag hem, sjukt trött. Jag älskar verkligen när det händer mycket under en och samma kväll. Man känner att man lever!


I'm on my way..!

GOTT!

Snygga cafe tanter

Me like you

Svampbob fick vara med!

Drink master!

För att det är gött änna! ..och vi är bra tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0