He doesn't look a thing like jesus

Okej, trist! jag sitter på jobbet helt ensam och bara väntar på att sista eleven ska åka hem för dagen. Vad ska man göra? Satt precis och tittade på pippi firar jul, men nu är den slut och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Alla andra i personalen är iväg på möten och ska fotograferas. Jag fick inte vara med, lite skönt eftersom jag inte riktigt fastnar på bild!
Idag är det även så att MILLRUD "KEBABEN" LÖFBORG fyller systemet-tant! GRATTIS GRATTIS till henne. Skicka ett litet grattis sms till henne förut (sammanlagt fyra sms i ett) med alla grattis sånger jag kunde komma på! Kuul! hehe
En liten låt att njuta av medans man väntar:


The killers - when you were young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0