Living just to find emotion

För att vara "sjuk" har jag faktiskt gjort ganska mycket nu under fredagen och lördagen. I fredags kom Malin med två vänner hit till Göteborg för att se håkan och festa loss. Så himla typiskt att jag blivit sjuk. Men det stoppade mig inte så jag hängde med både på håkan och ut på kvällen, KUL! Fast jag och tessan tittade inte så mycket på håkan utan vi spelade lite på hjulen och spelade airhockey istället! Väldigt roligt. Efter Håkan gick jag, tessan och malin till Parken för att ta oss några drinkar. Eftersom jag äter pencilin fick det bli alkoholfria drinkar. Bartendern döpte min drink till Pussyfruit, gott! Men det var sjukt kul. Tessan blev lite halft attakerad av en kille som verkligen inte gav upp, utan hängde verkligen över henne, jobbigt! Matilda och Frida kom lite senare och det blev en del dans och ett antal fulla killar som inte fattar dissen. Men men, det var riktigt roligt ändå.
Imorse väckte malin mig, frukost och sedan in till stan. Efter en timma orkade jag och malin inte mer så vi gick och satte oss och åt mat istället. Efter det mötte vi mammorna för att åka till forscafe där min plutt jobbade idag. Mysigt.
Nu ska jag göra lite mat och sedan åka och hyra film. Ha det gött!


gänget on their way to Håkan


Vad vore Liseberg utan popcorn?

Drinking mother russia

Malin hittade en snygg hatt (not)!

Haha, what?

GOTT!


Lilla pappa

Strike a pose, travel-friens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0