dinner for four

Efter jobbet idag tog jag och plutten bilen hem till Tessan och Kristoffer för att äta middag och planera kräftskivan. Det är ca 10 gäster och det är massa att köpa. Det ska verkligen bli skit kul. Efter middagen och planeringen blev det film. Det är verkligen skönt att ha dagar då man bara kan sätta sig ner och slappna av.
Idag på jobbet tittade jag i våran personal kalender. På onsdag står det att vi ska fotograferas! GAAH! Jag avskydde verkligen skol fotograferingen, så slipper jag det inte nu heller. usch, det är verkligen hemsk!
Men du blir det Dirty dancing 2 och sedan sängen. Godnatt!


Är dom inte söta?


Kommentarer
Postat av: plutten

vi lyckas verkligen alltid bli så snygga på kort! speciellt jag! helt sinnes berit :O

2009-10-02 @ 19:34:19
Postat av: plutten

gud vilka snyggingar, hur lyckas dom bli så fina på bild? :O

2009-10-02 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0