a whole new me!

Förändringar är en del av livet. Och jag har bestämt mig för att göra en del nya förändringar.
Jag ska börja bli mer hälsosam, jag ska börja spara som en galning, jag ska ta mer ansvar hemma, jag ska tänka mer på mig själv i första hand än andra och jag ska sluta bry mig om idiotiska människor!
Den senaste tiden har jag faktiskt märkt av en del förändringar i mig själv. Jag vågar ta för mig mer och jag vågar vara mig själv inför andra, skönt! 
Jag har färgat håret mörkare (mörkare än vanligt), jag har skaffat glasögon och det känns som jag har börjat hitta mig själv.
Jag vill kunna känna att jag verkligen trivs med mig själv och allt jag gör. Jag älskar mitt jobb och människorna omkring mig. Jag måste bara ta reda på vem jag verkligen är för att kunna älska mig själv..


Kommentarer
Postat av: Bohman

Låter som bra mål! Håller tummarna för att du lyckas uppfylla dem! :D

2009-09-03 @ 21:43:17
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: sanna

du har bara bra anledningar till att älska dig själv, inget annat!

2009-09-03 @ 22:31:42
Postat av: carro

fina fina människa

2009-09-06 @ 14:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0