090915

Okej, jag har inte varit sjuk på över två år. Knappt lite förkyld. Men nu ligger jag hemma med halsont, feber och värk i kroppen. Fasen vad jag hatar det!
Men förut ringde millrud och sa att hon fått lån på banken så att hon kan börja buda på en lägenhet. Så HIMLANS kul! Det är riktigt gött att hon ska skaffa lägenhet. Men det bästa är ändå att den ligger här i partille så jag kommer kunna hälsa på henne hela tiden (även om hon inte vill! mohaha). Det gjorde iallafall det lite bättre. Men sen skulle jag duka och skala potatis för att vara lite hjälpsam. Jag trodde jag skulle svimma! Jag orkade knappt stå på mina ben. Suck, det blir hemma från jobbet imon med och så hoppas jag att jag blir frisk tills på fredag då kussarna från skåne kommer upp för att se på håkan och för lite utgång. Hoppas jag blir frisk!!


Gammal bild på mig och millrud. En galet rolig natt!

 


Kommentarer
Postat av: millan

Empan? e inte de från kvällen där vi kissade i "buskarna"... hahahaha

2009-09-15 @ 20:27:22
Postat av: Empan

Ohyes it is:D hahaha det var kul!! "där är det mörkt! ingen kommer se oss där!" haha right!;P

2009-09-15 @ 21:21:42
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/
Postat av: malin

ååå guuud bli frisk kvinna... hahah

2009-09-15 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0