when summer is over

Påväg ut genom dörren imorse får jag ett sms av madde. jag som hade tänkt mig en skön tio minuters busstur till jobbet gick raskt bort och hoppade på en cykel. Fredagar är ju våran "cykla-till-jobbet/skolan-dag". Även om man är riktigt seg på morgonen så är det skönt att röra på sig innan jobbet. Men annars har det faktiskt varit en riktigt skön dag på jobbet. Blev en skön avslutning på jobb veckan! Väl hemkommen gick jag och Märta på en liten sväng, det är så fint nu när alla löven börjar byta färg. Ikväll ska jag hem till Angelica för myskväll, me like! Måste ju vila inför imon då millrud ska ha 20 års firande.


Min fina pappa och en något seg hund


Höst

Dagens! Jag gillar verkligen mina nya tights, riktigt sköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0