dinner made by me

Imorse vaknade jag med stel rygg och en tessan brevid mig som tog upp stor del av min säng! Sen blev det frukost och vinka hejdå till mamma och pappa som skulle med plutten till Eksjö på sm-spel. Lite senare på dagen åkte jag och tessan till ikea och handlade lite och åt lunch, mysigt. Sen åkte vi och handlade på ica för jag hade ju lovat att laga middag till kärleksparet. Men eftersom jag är dålig på att laga mat så var jag nervös för hur det skulle bli. Men det blev tydligen lyckat, GÖÖTT! Nu blir det snart äpplepaj och efter det filmmys med chips och dip. En riktigt bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

gott gott gott :D

2009-10-11 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0