Mera Lund helger vill vi ha!

I helgen var jag, tessan och Mathias nere i Lund och hälsade på Sanna. Vi har haft sjukt kul och jag saknar sanna redan! På lördagen var vi på konsert och festade efter. Mathias var sjukt packad men också sjukt rolig. Haha, vi kommer sent glömma den kvällen! Det har varit så sjukt skönt att komma bort från all stress här hemma..


ett stycke tågresa!




Strids-partners

HAHA, sanna detta lär bli årets bild!


Michael Jackson moves!


haha, sannas min slår allt!!

Autum leaves


Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG SAKNAR DIG MASSA MED!!

2009-11-09 @ 23:38:13
Postat av: Millan

Empan! Sicket hår du har, sånt måste du ha oftare. Tufft som satan ju:P hehe bröderna fluff volym på de :D

2009-11-10 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0