"om man inte får klä av sig på orgia, var är då världen påväg!"

Jag är så jävla trött. Jag kom hem imorse klockan åtta från en natt med massa underbara upplevelser! Det började med en film med tessan och sedan in till stan för att gå på Tingsek med sanna. Sen efter konserten satt vi och pratade en stund, sen hem till hennes kusin på 50-tals fest. Ingen jättebra musik men dans i vardagsrum blev det ju allt. Sen när alla på festen dragit hem var det fyra envisa människor som skulle ut. efter lite övertalning hängde jag med och det slutade med en utslängning från ett ställe, rotande i en container (där vi hittade en stor plåtgryta som blev en trumma som hängde med hela vägen hem till efterfesten!), en lång promenad till en student fest där vi satt ett tag och sedan hem till en för efterfest. Jag tror inte jag skrattat så mycket under en natt som igår.. Vi hade så fruktansvärt underbart roligt. För att sammanfatta kvällen: erotisk dans, lapdance, en massa sanning och en gambiansk regndans! UNDERBART!


Pretty women

Tingsek

Min underbara sanna med den äckliga drinken!

Kommentarer
Postat av: sanna

och du som inte tänkte följa med, tänk om det hade slutat så!? tur att vi har så bra övertalningsförmåga, för jag gillade det här slutet bättre!:)

2009-05-09 @ 17:35:02
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0