090512

Idag har varit en mycket bra dag! Jag jobbade fram till ett och tog sedan bussen in till stan för att möta angelica, Jag hade fått ett skoabstinens på jobbet så det blev stan och skoletande! Det blev ett par röda vans med snörning, underbara! Sen blev det fika vid Hagakyrkan, mysigt. Sen hem för att äta och sedan in till stan med ombyte för att fika med tessan och sedan match. Som vi förövrigt vann med 4-0. Vi var grymma. Dock fick jag ett fläskigt glidsår på knät, typiskt mig! Lövis (min gamla handbollstränare) var där och tittade idag, trevligt!
Nu är klockan dock mycket och jag måste sova, God natt!


solning vid hagakyrkan

strike a pose ladys
(inga snygga dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0