Soo pretty

Idag har det varit en relativt rolig dag. Lektionerna har varit roliga och på ena tittade vi på förorts ungar (jätte mysig). Sen när jag skulle till bussen var det tio min tills bussen skulle gå så jag tog en sväng på skopunkten. Vilket resulterade i ett par nya skor. Nu kommer det viktiga i detta. Dagens stora, någonting som nog ingen av er skulle kunna tänka er. Empan har köpt ett par HÖGKLACKADE SKOR! Nio cm klackar, dom är såå fina! Jag kan knappt tro det själv. Men jag och sanna ska ju vara snygga nu när vi åker till Lund, måste ju impa på skånepojkarna! Vid nitton års ålder kommer det in ett par högklackade skor i Empans liv. Impressiv!
Men nu är det sent och jag är trött. Vi har precis varit på kalas. Massa god mat, men jag började sju imorse så jag är sjukt trött! Natti natti


The new shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0