Its mine and I like it!

Dell Laptop - PREMIÄR PÅ EL-GIGANTEN!
Jajjamensan. Jag har nu köpt min alldeles egna dator! Den är såå fin (bilden är från hemsidan). Det blir dock inte så mycket undanlagt till asien-resan denna månaden men det gör inte så mycket. Det är ju ganska långt kvar så det ordnar sig nog. Nu sitter ajg här och försöker lägga över all musik så jag har någonting att lyssna på. Jag har ju installerat windows media player nu så! Hehe, detta är så kul! Jag måste ju ge datorn ett namn, för skoj skull. Hmm, jag får fundera lite på det. Återkommer med namnet senare. So long

Kommentarer
Postat av: millan

Men rumpis då, ja har ju me köpt en data ida, thihihi...

2009-03-01 @ 16:18:10
URL: http://millrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0