Gardiner från Gambia

Nu är man hemkommen från jessica. GUD vad avis jag är på hennes lägenhet. Den är sååå fin! Jag skulle så gärna vilja ha den. Den är ju även billig. Så om hon och gabriel nu ska flytta så har jag redan tagit första-tjing på den!
Vi åt en jätte god sallad med kyckling och tittade på melodifestivalen. Bara en massa disco.
Men när vi tröttnat på tv så tog jag på mig sannas nyinköpta fina högklackade skor. Eftersom jag aldrig gått i högklackade skor innan så försökte vi lära oss lite hur man gör. Man vill ju inte se ut som en anka eller en stel pinne. Men jag tycker faktiskt att vi var duktiga, haha
Men nu är jag så sjukt trött. Märta har tagit över min säng så jag får se om hon vill dela med sig lite, vi kan ju alltid hoppas! Natti natti


Jessica och hennes unerbart fina gardiner från Gambia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0