Fyll inte livet med dagar, utan dagar med liv!

Idag efter jobbet åkte jag in till stan för att fika med Sanna. Men jag gick en stund själv på stan och det är aldrig speciellt bra. Det blev en del shopping (två linnen, en ring, en träningstopp, ett par tights och en kjol). Sen när Sanna kom in så gick vi till Cafe Villekulla. Vääldigt mysigt, har aldrig varit där förut. Det blev kaffe och mycket god kaka. Ett spontant titt i "meny"-boken blev nog den bästa uppenbarelsen denna veckan! Man kan nämnligen hyra cafets lokal och ha tex en fest där. Eftersom vi diskuterat ett bra tag nu att vi ska ha en fest när vi fyllt tjugo, men halft lagt ner det eftersom vi inte hittat någon lokal så blev detta hur perfekt som helst! I´m so exated, and I just can´t hide it!..Perfekt för detta ögonblick.
Men nu är det sent och jag ska jobba imon, börjar med jympa. Natti



min fina vän

Kommentarer
Postat av: sanna

LYCKA!

2009-03-19 @ 22:24:34
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0