grillparty

Igår var det grillfest hemma hos sanna. Det var mycket trevligt och mycket god mat! Grilla är verkligen underbart! Påväg hem till tessan och kristoffer efteråt så skjutsade krstoffer mig för att jag inte hade någon cykel. haha, när vi åkte hemmifrån sanna sa hon att vi skulle akta oss för att åka fast för rattfylla (med lite sarkasm). Men jag och kristoffer öppnar varsin cider och hoppar på cykeln. När vi cyklat i ca tio min ger kristoffer mig sin flaska utan att jag fattar varför. Men framför oss står då två poliser och stannar oss. Fatta att min mage gjorde en volt. Han sa att vi inte hade några lampor på cyklarna och att man inte får skjutsa. Men vi fick åka därifrån för det var en efterlysning som var större prioritet! haha, vad är chansen att det händer liksom?





kvällens värdinna


Kommentarer
Postat av: johanna

sanna är mycket söt och ordnar mycket god mat, och efterrätt!

2009-06-29 @ 16:10:53
Postat av: empan

OHJA! grilla är underbart, speciellt när man har så mycket att välja på!:D

2009-06-29 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0