the ocean

Idag efter det att vi vaknade så skulle vi egentligen åkt till millan och anders för att åka till marstrand men det blev inte så. Vi drog stället ut till saltholmen där vi och resten av göteborg även var. Det var sjukt mycket folk, till och med kö ner för trappan i vattnet. Sjukt! Men det blev lite röd färg, för att ta igen alla dagar som jag jobbat imonhus nu denna veckan och som jag ska jobba nästa vecka med.
Ikväll har det varit kalas för mamma som fyller år imorgon. Massa god mat, mums. Det är verkligen det bästa med kalas! Men nu ska jag sova, ska ju som sagt jobba imon igen, suck! Men men, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej. Hörde att du fått jobb på Forellen till hösten. så kul!!! (Vad var det jag sa!!! He, he) Stort grattis o sommarkramar till dig!

2009-06-30 @ 21:10:45
Postat av: Emelie

TACK!:D det ska bli så kul!!:D dock kommer vi kanske inte springa på varandra lika mycket, TRIST! Hoppas din sommar blir toppen! KRAM

2009-07-01 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0