stumpan och stumpen!

Nu är Siesta över och det har varit en vecka med både dåligt och en massa massa bra!
I tisdags tog jag och sanna tåget till Hässleholm. Tunga väskor och trötthet. Men när vi gick och släpade på våra väskor från tågstationen kom det framkörande en till oss och erbjöd oss skjuts till festivalområdet. UNDERBART! väl framma packade vi upp tältet och pimplade lite vin.. sen var det försök till uppblåsning av luftmadrass (det visade sig att vi hade glömt att det var två hål, och hade bara en plopp, SEGT!) Men vi körde in en penna och det var löst. Sanna jobbade natt tisdag och onsdag. Det regnade och var svinkallt! Jag är glad att jag fick ligga inne i tältet med två sovsäckar, sannas sidentöcke och en massa kläder. Sen var mitt första pass. Jag blev placerad vid artist baren eller vad man ska kalla det. Stundtals trist men en massa kändisar tackar man ju inte ner till. Trevligt sällskap och en massa trevligt folk. Sen jobbade jag fredag kväll. Hann ju inte se så speciellt många spelningar men men. Mando diao blev det ju iallafall en kvart! Sen på lördagen jobbade jag i hettan med brända ben till nio och sedan ner till stora campingen för sista natten i hässleholm. Sjukt kul, avslutades med kleerup, Timbuktu och en hungrig mage.
Dagen efter blev dock jobbigt när man skulle packa ihop allt och sedan bära det tillbaka till tåget. Men trevligt sällskap gjorde det hela bättre! På tåget sov vi nästan hela vägen och väl hemma ville jag bara sova och DUSCHA!
UNDERBAR vecka!


on our way

den blomstrande gången

Pumpa med en trasig pump är aldrig en hit!


surprice!?

Frukost ute i det gröna!

Snygging


more to come..

Kommentarer
Postat av: millan

tänka sig att min bok har varit på festival;) hehe, ser ut som att ni hade de asball, nice som fan :D

2009-06-01 @ 23:45:59
Postat av: sanna

SVIN KUL! jag röstar på hultsfred nästa!

2009-06-02 @ 20:14:21
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0