its a hard work work

Millrud tycker att jag bloggar dåligt! Men det ska vi väl kunna ändra på lite grann.
Nu har jag börjat på mitt nya jobb/sommarjobb på ett boende i Angered. I börjar var jag fruktansvärt nervös, jag skulle vara med en kille som jag aldrig träffat. Vi skulle åka buss till en daglig verksamhet varje dag. Idag var min tredje dag och det känns faktiskt lite bättre nu. Jag har kommit på att han gillar när ajg går och nynnar eller sjunger (inte för att det är speciellt vackert att lyssna på, hehe) och att han verkligen älskar att titta i tidningar. Imorgon blir första dagen då vi sak åka på utflykt vilket ska bli spännande. Jag vet fortfarande inte vart vi ska åka men jag ska nog allt komma på någonting trevligt! (förhoppningsvis).
Nu ska jag ut i solen för att göra min bleka kropp lite mindre blek och sen ska jag på bio med tessan (som ringde mig förut och undrade vad jag ville ha för motiv på mitt frimärke, haha söt hon är!), kristoffer och max. Transformers, woho. Som jag har längtat till den skulle komma ut!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0