butter is in town


Sanna, min underbara! Hon är så fruktansvärt söt. Idag spelade vi match (det blev lika!) och jag och sanna fick stå varsin halvlek för att alla skulle stå någon gång. Efter matchen var hon lite butter så hon sa att hon skulle sätta på lite musik på sin mp3 och sedan cykla hem för att få ut lite agressioner. Men det roliga var att hon inte ville lyssna på någon glad musik utan visade mig en låt som hon skulle lyssna på. Det var verkligen en arg låt. HAHa, det var så fruktansvärt kul!

Kommentarer
Postat av: milla

den aggro lilla tanten skulle jag vilja kalla sötnosen :D

2009-06-10 @ 19:10:49
URL: http://metrobloggen.se/camillahall
Postat av: sanna

jag älskar come on eileen, men jag skulle aldrig få för mig att lyssna på sån musik när jag är irriterad, då blir det bara värre! då är det det mein herz brennt och sæglópur som gäller!

2009-06-10 @ 21:24:42
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0