tea-party

Idag åkte jag hem ganska tidigt till tessan där vi skulle förbereda inför tea-partyt/drink-partyt. Vi bakade och bakade, men det blev riktigt bra! Jag sprang massa gånger till affären men det var det värt. Sen runt sex kom dom andra och allt bar igång. Det var jätte mysigt! Vi spelade spel som ibland är obligatoriskt för att kvällen ska hålla igång. Men det var skitkul, senare på kvällen åkte vi in till stan. Där dansade vi oss svettiga och sedan bar det hem till chipsbunken, Mums!















Kommentarer
Postat av: Bohman

Vilka härliga bilder och shit vad ni är duktiga på att baka fina och mysiga bakverk! Grymma ju! Såg jättegoda ut! :D

2009-07-19 @ 16:41:20
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: mikaela

Gud vad goda dom ser ut! jag vill ha empan.

dock så är min syster sötast på det fotot

2009-07-19 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0