copenhagen med angelica

I måndags, tidigt, skulle jag och angelica åka till Köpenhamn för att mysa. Dum som jag är så var jag och sanna fortfarande med norrlänningarna tidigt på morgonen så det blev taxi hem, in snabbt och hämta väskan och sedan springa ner till bussen för att åka in till stan och bussen till danmark. När vi satt på bussen med sprikraka säten, man satt som i gevakt kunde jag sova lite men inte speciellt mycket. Men när vi kom till vårat hotell och lämnat all packning och en dusch senare så var vi ute för att ta oss en sväng på ströget. Dessa två dagarna har bestått av en massa mat, sightseeing, mycket trevligt sällskap och en del shopping. Det var så himlans skönt att komma hemmifrån. Snart ska jag ta min nypackade väska och ta bussen in till stan igen. För jag och angelica ska ta tåget till tanum. Mysigt mysigt.





Millrud, här har vi våran man! världens längsta man!



Kommentarer
Postat av: millan

DÄR E HAN, DÄR E HAN! Empan, du hittade honom, finaly... som vi har letat ;)

2009-07-30 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0