Mr tambourine man

Suck, jag fattar inte hur många gånger man ska behöva säga till ungdomarna på denna skolan att dom INTE kan stå och röka utanför varken vårat personalrum eller klassrummen. Nu sitter jag här på min rast och har tråkigt och här inne luktar det inte hallon kan jag ju meddela. Fasen var det luktar rök. OCh vädra kan jag ju inte göra för utanför fönstret ligger alla fimpar och luktar skit.

Fredagarna är alltid segast. Man vet att det är helg imon och att alla eleverna är trötta och trottsiga. Men what to do. Jag är glad att jag iallafall fick min rast nu. Mitt huvud värker och jag skulle gärna gå och sova en kvart eller två. Efter jobbet vet jag inte riktigt vad som händer. Sanna pratade om att hon och några andra kanske skulle ut, funderar på att hänga på. Men jag är så fruktansvärt trött.
Vi får väl se om Mathias hör av sig, jag måste ju få en anledning att åka in till stan så att jag kan hämta ut mitt festivalpass och en programkatalog.

Eftersom det är lite rutin på att lägga upp en låt när jag har tråkigt på mina raster så lägger jag idag upp en låt från ena skivan som jag köpte häromdagen; "Bob Dylan greatest hits"..


bob dylan - mr tambourine man (newport 65')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0