Life is good

Shit, denna veckan är verkligen späckad. Men det är Såååå kul, jag älskar när min kalender är full (det känns som man har ett vettigt liv). På onsdag är det pappas födelsedag och det är föräldramöte på jobbet. På torsdag ska jag klippa mig, på fredag är det invigningsfesten av filmfestivalen (WOHO, det ska bli förjäkla roligt!), på lördag är det två filmer och på söndag är det en film till. Nästa vecka är nästan värre. Men oo så kul!
Idag kommer Henrik hem från det gråa Ryssland för ett kort tag, självklart ska han ju till sticky på torsdag, förvånar mig inte alls. Vi får väl se om man springer på varandra någon gång. Tessan och Kristoffer har nu skrivit på kontraktet till deras lägenhet.Det händer så mycket nu, precis som det borde vara.

This is the world that we live - The killers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0