three parts of today

Imorse när jag gick till bussen så kändes allting bara så himla bra. Det är inte ofta jag känner mig speciellt snygg eller fräsch när jag brukar åka till jobbet på morgonen, men imorse hade jag inte ont i magen, huvudet eller bröstet och jag kände mig fräsch, helt underbart. Dagen flöt på som den brukar, fast ändå så kände jag mig mycket piggare idag. Jag måste måste bara dela med mig av en så underbar kommentar som en elev sa till mig. Han skulle vinna pengar på trisslott sa han och sedan sa han att han skulle gå till maxi och köpa sig en ny flickvän för vinsten. Haha, han nämnde även att jag kunde få följa med om jag ville. Så söta är dom, tänk om det var så. Ibland vill man bara komma in i deras huvud och se allt dom tänker. Det hade varit sjukt kul.



När jag kom hem såg jag att jag fått brev från lundby sjukhus. Äntligen ska få komma och få låna en "eventrecorder"(för alla som inte vet vad det är så är det som en liten ekg-apparat som man sätter på sig och har den dygnet runt i några dagar för att lyssna av hjärtat.). Ska bli skönt att få det överströkat. Men som vanligt så har jag fått en tid på dagen då vi har en massa möten på jobbet osv. Men dom får klara sig utan mig ett tag..



Jag funderar starkt på att gå ut och springa imon. Förut brukade jag gå ut och springa ibland när jag hade tråkigt men nu kommer jag inte ens ihåg senast jag var ute och sprang. Så från och med imon ska jag börja mitt nya hurtiga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0