Blowin' in the Wind

Ännu en dag har jag tillbringat en stund på Ikea, Jag måste säga att jag gillar det bara mer och mer. Men en dag på Ikea innebär en del köp. Idag blev det en ny säng (bredare) och en guld spegel, såå fin. I fredags blev det en filt och en massa galjar. Suck, pengarna bara flyter iväg, ibland vet jag inte ens till vad..
Jag har även inhandlat mer skivor. Idag blev det "The best of Twisted sister" och "Bob Dylan greatest hits". Skivsamlingen blir allt större medans platsen blir mindre.. jag får allt ta och skaffa mig ett snyggt skivställ.

Nu har jag (40 min efter övrig information) packat upp min säng, den är helt UNDERBAR! stor och skön. Så nu tänkte jag att jag ska lägga mig i min nya säng och lyssna på mina nya skivor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0