Cinderella in a partydress

Igår var det filmfestivals invigningsfesten. Massa band som skulle spela, blandannat Caesars, cant miss it. Även om jag bara kunde en låt så ska det nu förbättras! Det var sjukt mycket folk, man fick knö sig fram för att komma till toaletterna och när vi såg på spelningslistan att Joel Kinnaman skulle vara där blev vi väldigt besvikna när ingen vissta var han skulle komma. Snyft, man får väl ta och drömma sig bort till Tjenare kungen eller nåt. Men det var en jätterolig kväll/natt med min sängkamrat.


Ceasars

Idag satte jag klockan på nio för att jag i lugn och ro skulle kunna göra mig klar för att möta sanna inne vid bergakungen halv ett. Första filmen hette Forever, den var väldigt seg. Sanna somnade och mina ben halvt somnade. Men vi gav inte upp klockan tre började Kisses, vi hade laddat upp med kaffe och kanelbulle för att hålla oss vakna. Kisses var bättre, man orkade och ville hålla sig vaken. Efter detta bestämde vi oss för att åka in mot stan där vi skulle hitta någonstan att äta. Det blev en snabbis in på weekday där en tröja inhandlades och sedan hittade vi en mysig thi-resturang. Mycket god mat och mycket trevligt sällskap.
Idag blir det en riktig slappkväll. One tree hill och popcorn, måste ju vila inför resten av veckan!


en fin sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0