Take me on a trip upon your magic swirlin' ship

Efter två VÄLDIGT sköna veckors semester började jag jobba idag igen. Eftersom gymnasiet inte börjar förens imon så var det bara fritidsverksamet idag. TVÅ elever på jag vet inte hur många personal. Så det var riktigt slappt och faktiskt lite tråkigt.
Sen precis innan vi skulle gå hem för dagen kom samordnaren och ville prata lite. Vi är redan alldeles för lite elevassistenter (från åtta till fem) och så kom hon och sa att det är ännu en som inte kommer komma på en månad. Suck jag vet inte hur det kommer bli med helvetiskt kommer det till största sannorlighet bli.

Eftersom det inte blev någon liten kommabort resa under julen nu så tänkte jag att jag ska ta en helg med tessan nu, om hon vill åka med mig såklart. Vi får väl se.
I lördags då jag och sanna satt och tog oss några drinkar på golden så bestämde vi att vi ska ta oss en liten tripp till Lund, dels för att ta en titt på hennes nya hemvistelse (hon ska ju antagligen plugga där nu till hösten) och för att bara hitta på någonting kul som inte har med att bara vara hemma..

Men nu är jag så hungrig, min mage vill ha mat! (Jag är glad att det inte blir sådan mat som henrik äter i ryssland!! typ sallad med leverbitar i, usch!)


The one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0