She's got her ticket, I think she gonna use it, I think she´s going to fly away..


Även om denna dagen har varit vääldigt seg så har det ändå hänt väldigt mycket. Imorse försov jag mig lite med flit även om jag visste att det var jag som började klockan sju. Men vad gör det när man kommer i tid. Dagen paserade ganska segt men den avslutades desto bättre. Först när jag skulle gå satt jag och pratade lite med millrud och hon bjöd med mig på ett dans/gympa pass på friskis. VÄLDIGT roligt! Det har nog inte varit så roligt att träna på länge! När jag gick från bussen träffade jag madde, det var sjukt längesedan vi träffades nu. Hon har ju varit och backpackat i Australien i tre månader nu. Jag blev så sugen på att åka iväg när hon berättade allt. Eftersom jag har planerat med min kusin malin nu att vi ska åka till asien och backpacka till nästa nyår så frågade jag ju hur mycket hon gjort av med (eftersom Australien är så mycket dyrare). Hon hade gjort av med trettio tusen på tre månader.. Herre gud jag som trodde att jag skulle bli tvungen att spara ihop hundra tusen som min andra kunsin hade innan han åkte bort. Så nu har jag och malin verkligen en chans att få komma iväg. Jag blir bara mer och mer sugen ju mer jag pratar om det. För nu vet jag ju att vi kommer att åka!
Man säger alltid att man vill/ska göra en massa saker som sen aldrig blir av. Men nu kommer det ju värkligen hända. Det ska bli så sjuuukt kul.. woho!

Jag känner redan att jag kommer ha träningsvärk imorgon så jag ska sätta mig och äta lite flingor så att jag slipper anstränga mig, aosch. So long!

Kommentarer
Postat av: millan

nhaa, sötis.. får du träningsvärk av lite dansa... ;)

2009-01-14 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0