this week

En helt vanlig dag på jobbet, förutom att vi på en lektion bestämde oss för att ha snöbollskrig. Det var kallt, alla blev blöta plus att alla på något vis bestämde sig för att kasta till största del på mig.. Men men. Efter jobbet skulle jag gå till bussen men råkade hamna på sko punkten och där inhandlade jag ett par nya skor (trodde inte jag skulle äga ett par sådana) för att sedan gå in på kicks och köpa ny parfym.. Aha, då var man där igen, jag måste verkligen lova mig själv att inte köpa så mycket saker. Jag kommer bli pank tillslut. Men pappa godkände skorna (eftersom pappa är min avgörande dommare!) så dom kanske får vara kvar.

Jag har även fått reda på att Mathias åker till Sthlm på söndag, in i lumpen åker alla. Vi har inte träffats sedan studenten så förhoppningsvis ska vi träffas innan han åker.

Min särbo vill jag träffa i veckan och sedan måste jag ju hem och hälsa på Jessica i hennes nya lägenhet. Men hon får vänta på sin pelagonie (den obligatoriska inflyttningspresenten) eftersom dom inte finns än. Sen ser resten av veckan ganska oviss ut. Men det brukar ju ploppa upp lite saker som man kan göra.


Tessan, Mathias och min särbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0