this is the world that we live in


Jag har varit på bio med min lilla tessan. Changeling blev det efter många om och men, det var mysigt.
Idag har även jag och sanna Hämtat ut ett festivalspass och en biljett till invigningsfesten (den var dyr så jag hoppas att det är värt pengarna!) som är den 23 januari på trädgår´n. Vi satt väldigt länge och valde bland en massa filmer som vi kände att vi vill titta på, jag känner att vi faktiskt kom fram till tio bra filmer! Så nu är vi uppbokade från den 23 jan - 2 feb. Känns faktiskt riktigt kul. Jag ska även försöka dra med mig pappa på en film som jag tror att han gillar. Det blir en dyr tid framöver, men det behöver hända lite saker här hemma nu så det är mer än posetivt!..

Kommentarer
Postat av: Bohman

Haha vad söta ni är! :D

2009-01-11 @ 15:00:46
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/
Postat av: sanna

CAESARS PÅ TRÄDGÅR´N MED DIG DEAR!:D KAN INTE BLI ANNAT ÄN KUL!

2009-01-12 @ 14:21:58
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0