Snyggaste frillan på stället

Igår efter en mycekt lång dag på jobbet, runt nio tiden åkte jag in till stan för att möta min sängkamrat. Vi gick till Sence för att ta några drinkar och prata av oss lite innan vi mötte millrud, angelica, johanna och deras nyhittade bihang. Några drinkar senare och en massa dans till underbar nostalgimusik tog vi följe med två killar som skulle röka. Haha, det roliga va att när vi väl kom ut så sa den ene.. "-låtsas rök nu på tre!".. and so we did. Sen blev vi lite smått överfallna av tjejen-som-"tappat"-sina byxors-biffigaste-vän. Läskigt med dock rolig kommentar, "ursäkta, ursäkta, jag tror att du har tappat dina byxor?!", Haha, oops! Efter att mitt och sannas sällskap småsprang iväg av rädsla fick vi nytt sällskap av två som tyckte att vi såg lite ensamma ut, gulligt. Sen blev det ännu mer dans till nostalgimusik, så kul! Sen när det var dax att åka hem ringer jag en signal till nylund och han är så himla gullig att han kör hela vägen fram till dörren. Nylund är underbar!!


en sängkamrat + nostaligimusik = so much fun!

"Snyggaste frillan på stället"

en fin millrud

nostaligi dansande

Kommentarer
Postat av: millan

haha kommer inte ens ihåg att ni tog några kort :P hahahaha

2009-01-17 @ 15:19:19
Postat av: sanna

empan, du var snyggaste bruden på stället inte bara håret, förresten, du var nog snyggast i stan!

2009-01-17 @ 17:01:44
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0